POLITYKA PRYWATNOŚCI

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Ostatnia aktualizacja w dniu 07 stycznia 2024 r.

Niniejsze oświadczenie o ochronie prywatności Upmedia OÜ (“my”, “nas” lub “nasze”) opisuje, w jaki sposób i dlaczego możemy gromadzić, przechowywać, wykorzystywać i/lub udostępniać (“przetwarzać”) informacje o użytkowniku podczas korzystania z naszych usług (“Usługi”), na przykład podczas: odwiedzania naszej witryny internetowej pod adresem http://www.twojkodrabatowy.pl lub dowolnej z naszych innych powiązanych witryn internetowych. reagowania na niniejsze oświadczenie o ochronie prywatności w inny powiązany sposób, w tym podczas sprzedaży, marketingu lub wydarzeń z naszym udziałem.

Pytania lub wątpliwości? Zapoznanie się z niniejszą informacją o ochronie prywatności pozwoli użytkownikowi zrozumieć przysługujące mu prawa i możliwości wyboru. Jeśli nie zgadzasz się z naszymi zasadami i praktykami, prosimy. Nie korzystaj z naszych usług. Jeśli nadal masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, skontaktuj się z nami pod adresem info@twojkodrabatowy.pl.

Oświadczenie o ochronie prywatności

Niniejsze podsumowanie zawiera główne punkty naszego oświadczenia o ochronie prywatności, ale więcej informacji na każdy z tych tematów można znaleźć, klikając łącze poniżej każdego głównego punktu lub korzystając z poniższego spisu treści, aby znaleźć interesującą Cię sekcję. rozdział, którego szukasz.

Jakie dane osobowe przetwarzamy? Podczas odwiedzania, korzystania lub przeglądania naszych Usług możemy przetwarzać dane osobowe w zależności od sposobu interakcji użytkownika z Usługami. Z nami i Usługami, wyborów użytkownika oraz używanych przez niego produktów i funkcji. Dowiedz się więcej o danych osobowych, które nam ujawniasz. Czy przetwarzamy jakiekolwiek wrażliwe dane osobowe? Nie przetwarzamy wrażliwych danych osobowych.

Czy otrzymujemy jakiekolwiek informacje od stron trzecich? Nie otrzymujemy informacji od stron trzecich.

Jak przetwarzamy informacje o użytkowniku? Przetwarzamy dane użytkownika w celu świadczenia, ulepszania i obsługi naszych Usług, komunikowania się z użytkownikiem, w celach związanych z bezpieczeństwem i przeciwdziałaniem oszustwom. W celu zapobiegania i zapewnienia zgodności z prawem. Możemy również przetwarzać dane użytkownika w innych celach za jego zgodą. Będziemy przetwarzać dane użytkownika tylko wtedy, gdy będziemy mieć ku temu ważny powód prawny. Dowiedz się więcej o tym, jak przetwarzamy Twoje dane.

Kiedy i jakim stronom udostępniamy dane osobowe? W pewnych okolicznościach możemy udostępniać informacje niektórym stronom trzecim. Dowiedz się więcej o tym, kiedy i komu udostępniamy Twoje dane osobowe. Jakie są prawa użytkownika? W zależności od lokalizacji geograficznej użytkownika obowiązujące przepisy o ochronie prywatności mogą oznaczać, że użytkownikowi przysługują pewne prawa w odniesieniu do jego danych osobowych. Dowiedz się więcej o swoich prawach do prywatności.

Jak można korzystać ze swoich praw? Najprostszym sposobem skorzystania z przysługujących praw jest przesłanie wniosku o dostęp do danych lub skontaktowanie się z nami. Rozpatrzymy każdy wniosek i podejmiemy działania zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych. Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, co robimy ze wszystkimi gromadzonymi przez nas informacjami? Przeczytaj pełną informację o ochronie prywatności.

ZAPISZ TEMAT

    1. Jakie informacje gromadzimy

.

  1. Jak postępujemy z informacjami użytkownika?
  2. Jakiej podstawy prawnej używamy do przetwarzania Twoich danych osobowych?
    INFORMACJE?
  3. KIEDY I KOMU UDOSTĘPNIAMY DANE OSOBOWE UŻYTKOWNIKA?
  4. JAKIE JEST NASZE STANOWISKO W ODNIESIENIU DO RELACJI INTERNETOWYCH STRON TRZECICH?
  5. Czy używamy SICFAILES i innych technologii gromadzenia danych?
  6. Czy informacje o użytkowniku są rozpowszechniane na arenie międzynarodowej?
  7. ILE CZASU ZBIERAMY INFORMACJE O UŻYTKOWNIKU?
  8. Czy zbieramy informacje od osób nieprywatnych?
  9. JAKIE SĄ PRAWA UŻYTKOWNIKA W ZAKRESIE PRYWATNOŚCI?
  10. KONTROLA “NIELEGALNYCH” FUNKCJI
  11. CZY ZAADRESOWALIŚMY TĘ OPINIĘ?”
  12. KIEDY MOŻESZ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z NAMI w sprawie tego zawiadomienia?
  13. GDY MOŻESZ PRZEGLĄDAĆ, AKTUALIZOWAĆ LUB USUWAĆ NASZE ZAIMPLEMENTOWANE DANE?
    OD CIEBIE?

1. Jakie informacje możemy uzyskać?

Dane osobowe, które nam ujawniasz W skrócie: zbieramy dane osobowe, które nam przekazujesz. Gromadzimy dane osobowe, które użytkownik dobrowolnie nam przekazuje, gdy wyraża zainteresowanie otrzymywaniem informacji o nas lub naszych produktach i Usługach, gdy uczestniczy w Usługach lub gdy kontaktuje się z nami w inny sposób. Informacje wrażliwe. Nie przetwarzamy informacji wrażliwych. Wszystkie dane osobowe przekazywane nam przez użytkownika muszą być prawdziwe, kompletne i dokładne, a użytkownik musi informować nas o wszelkich zmianach takich danych osobowych.

Informacje zbierane automatycznie

Ogólne: Niektóre informacje, takie jak adres protokołu internetowego (IP) i/lub ustawienia przeglądarki i urządzenia, są gromadzone automatycznie podczas odwiedzania naszej witryny internetowej. Usługi. Automatycznie zbieramy pewne informacje, gdy użytkownik odwiedza, korzysta lub przegląda Usługi. Usługi.

Informacje te nie ujawniają konkretnej tożsamości użytkownika (np. danych kontaktowych), ale mogą obejmować informacje o urządzeniu i jego użytkowaniu, takie jak adres IP, ustawienia przeglądarki i urządzenia, system operacyjny, język, preferencje, odsyłający adres URL, nazwa urządzenia, kraj, lokalizacja, informacje o tym, jak i kiedy użytkownik korzysta z naszych Usług oraz inne informacje techniczne. Informacje te są przede wszystkim niezbędne do utrzymania bezpieczeństwa i działania naszych Usług oraz do naszych wewnętrznych celów analitycznych i sprawozdawczych.

Podobnie jak wiele firm, zbieramy również informacje za pomocą plików cookie i podobnych technologii. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w naszej Informacji o plikach cookie: https://twojkodrabatowy.pl/cookies/.
Gromadzone przez nas informacje obejmują: dane dziennika i dane dotyczące użytkowania. Dane dziennika i użytkowania to dane związane z usługami, dane diagnostyczne, informacje o użytkowaniu i wydajności, które nasze serwery automatycznie gromadzą, gdy użytkownik uzyskuje dostęp do naszych Usług lub z nich korzysta, a które zapisujemy w plikach dziennika.

W zależności od tego, w jaki sposób użytkownik wchodzi z nami w interakcję, te dane dziennika mogą obejmować adres IP, urządzenie. informacje o typie i ustawieniach przeglądarki oraz informacje o aktywności użytkownika w Witrynach. Usługi (takie jak daty i znaczniki czasu związane z użytkowaniem, przeglądane strony i pliki, wyszukiwania i inne działania podejmowane przez użytkownika, takie jak używane funkcje), informacje o zdarzeniach urządzenia (takich jak aktywność systemu, komunikaty o błędach (czasami określane jako “awarie”) i ustawienia sprzętu).

Dane urządzenia. Gromadzimy Dane urządzenia, takie jak informacje o komputerze, telefonie, tablecie lub innym urządzeniu, z którego użytkownik korzysta w celu uzyskania dostępu do Usług. W zależności od używanego urządzenia, te Dane Urządzenia mogą obejmować takie informacje, jak adres IP (lub serwer proxy), numer identyfikacyjny urządzenia i aplikacji, lokalizacja, typ przeglądarki, model sprzętu, dostawca usług internetowych i/lub operator komórkowy, system operacyjny i informacje o konfiguracji systemu.

Dane o lokalizacji. Gromadzimy dane o lokalizacji, takie jak informacje o lokalizacji urządzenia użytkownika, które mogą być dokładne lub nie. Ilość gromadzonych przez nas informacji zależy od typu urządzenia i ustawień używanych przez użytkownika do korzystania z Usług.

Na przykład możemy używać GPS i innych technologii do gromadzenia danych geolokalizacyjnych, które informują nas o bieżącej lokalizacji użytkownika (na podstawie adresu IP). adres). Użytkownik może nie wyrazić zgody na gromadzenie przez nas tych informacji lub może zrezygnować z dostępu do tych informacji lub wyłączyć ustawienia lokalizacji na swoim urządzeniu. Jeśli jednak użytkownik zdecyduje się zrezygnować, może nie być w stanie korzystać z niektórych aspektów Usług.

2. W JAKI SPOSÓB BĘDZIEMY ZARZĄDZAĆ INFORMACJAMI UŻYTKOWNIKA?
Krótkie informacje: Przetwarzamy dane użytkownika w celu świadczenia, ulepszania i administrowania naszymi Usługami, komunikowania się z użytkownikiem, w celach związanych z bezpieczeństwem i zapobieganiem oszustwom oraz w celu przestrzegania prawa. Za zgodą użytkownika możemy również przetwarzać jego dane w innych celach.

Przetwarzamy dane osobowe użytkownika z różnych powodów, w zależności od sposobu interakcji użytkownika z naszymi Usługami, w tym: W celu otrzymania opinii. Możemy przetwarzać dane użytkownika w celu uzyskania opinii i komunikowania się z nim w związku z korzystaniem przez niego z naszych Usług.

  • .
    • Wysyłanie informacji marketingowych i promocyjnych. Możemy przetwarzać dane osobowe przesłane nam przez użytkownika w celach marketingowych, jeśli jest to zgodne z preferencjami marketingowymi użytkownika. Użytkownik może w dowolnym momencie zrezygnować z subskrypcji naszych marketingowych wiadomości e-mail. Więcej informacji można znaleźć w sekcji “JAKIE SĄ TWOJE PRAWA DO PRYWATNOŚCI?”. poniżej.
    • W celu dostarczania ukierunkowanych reklam. Możemy przetwarzać dane użytkownika w celu tworzenia i wyświetlania spersonalizowanych treści i reklam dostosowanych do jego potrzeb, zainteresowań, lokalizacji i innych celów. Więcej informacji można znaleźć w naszej Informacji o plikach cookie: https://twojkodrabatowy.pl/cookies/.

.

    • W celu ochrony naszych usług. Możemy przetwarzać dane użytkownika w celu zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony naszych Usług, w tym monitorowania oszustw i zapobiegania przetwarzaniu danych.

.

  • W celu identyfikacji trendów użytkowania. Możemy przetwarzać informacje o korzystaniu przez użytkownika z naszych Usług, aby lepiej zrozumieć, w jaki sposób nasze Usługi są wykorzystywane i wprowadzać do nich ulepszenia w celu ich poprawy.
  • W celu określenia skuteczności naszych kampanii marketingowych i reklamowych. Możemy przetwarzać dane użytkownika, aby lepiej zrozumieć, w jaki sposób dostarczać mu najbardziej odpowiednie kampanie marketingowe i reklamowe.
  • W celu zachowania lub ochrony żywotnych interesów osobistych. Możemy przetwarzać informacje o użytkowniku, gdy jest to konieczne do zachowania lub ochrony żywotnych interesów danej osoby, na przykład w celu zapobiegania szkodom.

.

3. JAKIEJ PODSTAWY PRAWNEJ UŻYWAMY DO PRZETWARZANIA INFORMACJI
TWOJE INFORMACJE?”

Krótkie informacje: Przetwarzamy dane osobowe użytkownika tylko wtedy, gdy uważamy, że jest to konieczne i mamy ważny powód prawny (tj. podstawę prawną), aby to zrobić zgodnie z obowiązującym prawem, na przykład za zgodą użytkownika, w celu przestrzegania prawa, świadczenia usług, zawarcia lub wykonania zobowiązania umownego wobec użytkownika, ochrony jego praw lub spełnienia zobowiązania prawnego, lub w celu realizacji uzasadnionych interesów biznesowych.

Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) i brytyjskie RODO wymagają od nas wyjaśnienia uzasadnionych podstaw prawnych, w oparciu o które przetwarzamy dane osobowe użytkownika. Możemy przetwarzać dane osobowe użytkownika w oparciu o następujące podstawy prawne:

Zgoda
Możemy przetwarzać dane użytkownika, jeśli użytkownik udzielił nam zgody (tj. zgody) na wykorzystanie jego danych osobowych w określonym celu. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Dowiedz się więcej o tym, jak wycofać swoją zgodę.

Interesy prawne
Możemy przetwarzać dane użytkownika, jeśli uznamy to za uzasadnione w celu realizacji uzasadnionych interesów biznesowych, a interesy te nie są nadrzędne wobec interesów użytkownika oraz jego podstawowych praw i wolności. Na przykład, możemy przetwarzać dane osobowe użytkownika w celu:

  • Wysyłać użytkownikom informacje o ofertach specjalnych i rabatach na naszej stronie internetowej, produktach i usługach.
  • tworzenia i wyświetlania spersonalizowanych i odpowiednich treści promocyjnych naszym użytkownikom.
  • Analizowanie sposobu korzystania z naszych usług, abyśmy mogli je ulepszać oraz angażować i zatrzymywać użytkowników.
  • Wspieranie naszych działań marketingowych.
  • Diagnozowanie problemów i/lub zapobieganie nieuczciwym działaniom.
  • Zrozumienie, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszych produktów i usług.

Zobowiązania prawne
Możemy przetwarzać dane użytkownika, jeśli uznamy to za konieczne do wypełnienia naszych zobowiązań prawnych. Na przykład w celu współpracy z organami ścigania lub organami regulacyjnymi, w celu egzekwowania lub obrony naszych praw lub w celu ujawnienia informacji użytkownika jako dowodu w postępowaniu sądowym, w które jesteśmy zaangażowani w celu ochrony naszych praw.

Wrażliwe interesy
Możemy przetwarzać dane użytkownika, jeśli uważamy, że jest to konieczne do ochrony jego żywotnych interesów lub interesów strony trzeciej, na przykład w sytuacjach, w których istnieje potencjalne zagrożenie dla bezpieczeństwa osobistego.

4. Kiedy i komu udostępniamy dane osobowe użytkownika?
Dodatkowo: Możemy udostępniać informacje następującym stronom trzecim w pewnych okolicznościach opisanych w tej sekcji i/lub następującym stronom trzecim:

    .

  • Dostawcy, konsultanci i inni zewnętrzni usługodawcy:Możemy udostępniać informacje użytkownika zewnętrznym dostawcom, usługodawcom, wykonawcom lub agentom, którzy świadczą usługi na naszą rzecz lub w naszym imieniu i którzy potrzebują dostępu do takich informacji w celu wykonania tej pracy.
  • Reklama, marketing bezpośredni i generowanie leadów: na przykład Google AdSense.
  • Analityka internetowa i mobilna: na przykład Google Analytics.
  • Możemy również udostępniać dane osobowe użytkownika w następujących okolicznościach:

Przeniesienie działalności: możemy udostępniać lub przekazywać dane użytkownika w związku z fuzją, sprzedażą aktywów biznesowych, finansowaniem lub negocjacjami, lub przejęciem całości lub części naszej działalności przez inną firmę.
Partnerzy biznesowi: możemy udostępniać dane użytkownika naszym partnerom biznesowym w celu oferowania określonych produktów, usług lub promocji.

5. Jaka jest nasza polityka w odniesieniu do stron internetowych osób trzecich?
Rodzaje: Nie ponosimy odpowiedzialności za bezpieczeństwo jakichkolwiek informacji udostępnianych stronom trzecim, do których możemy zamieszczać łącza lub które możemy promować w naszych Usługach, ale które nie są związane z naszymi Usługami. Usługi mogą zawierać linki do stron internetowych osób trzecich, usług online lub aplikacji mobilnych i/lub mogą zawierać reklamy osób trzecich, które nie są z nami powiązane.

W związku z tym nie składamy żadnych oświadczeń ani gwarancji dotyczących takich stron trzecich i nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody wynikające z korzystania przez użytkownika z takich stron internetowych, usług lub aplikacji stron trzecich. Wszelkie dane gromadzone przez osoby trzecie nie są objęte niniejszą Informacją o ochronie prywatności.

Nie ponosimy odpowiedzialności za treści ani praktyki i polityki dotyczące prywatności i bezpieczeństwa osób trzecich, w tym innych osób trzecich, witryn internetowych, usług lub aplikacji, które mogą zawierać łącza do Usług lub z nich korzystać. Użytkownik powinien zapoznać się z politykami takich stron trzecich i skontaktować się z nimi bezpośrednio w celu uzyskania odpowiedzi na swoje pytania.

6. Czy używamy plików cookie i innych technologii śledzenia?
Dodatkowe: Możemy używać plików cookie i innych technologii śledzenia do gromadzenia i przechowywania informacji o użytkowniku. Używamy plików cookie i podobnych technologii śledzenia (takich jak sygnały nawigacyjne i piksele) w celu uzyskiwania lub przechowywania informacji. Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób korzystamy z takich technologii i jak można zrezygnować z niektórych plików cookie, można znaleźć w naszej Informacji o plikach cookie: https://twojkodrabatowy.pl/cookies/.

7. Czy informacje o użytkowniku są przekazywane za granicę?
Podsumowanie: Możemy przekazywać, przechowywać i przetwarzać dane użytkownika w krajach innych niż państwa członkowskie UE. Nasze serwery znajdują się w Estonii. Jeśli użytkownik korzysta z naszych Usług spoza Estonii, jego dane mogą być przekazywane, przechowywane i przetwarzane w naszych obiektach oraz w Stanach Zjednoczonych i innych krajach stron trzecich, którym możemy udostępniać dane osobowe użytkownika (patrz “Kiedy i komu udostępniamy dane osobowe użytkownika?” powyżej).

Jeśli użytkownik jest rezydentem Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), Wielkiej Brytanii (UK) lub Szwajcarii, kraje te niekoniecznie muszą mieć takie same kompleksowe przepisy dotyczące ochrony danych lub przepisy dotyczące ochrony danych, jak jego kraj ojczysty. Podejmiemy jednak wszelkie niezbędne kroki w celu ochrony danych osobowych użytkownika zgodnie z niniejszą Informacją o ochronie prywatności i obowiązującymi przepisami prawa.

Standardowe klauzule umowne Komisji Europejskiej:

Wdrożyliśmy środki mające na celu ochronę danych osobowych użytkowników, w tym standardowe klauzule umowne Komisji Europejskiej dotyczące przekazywania danych. Warunki te wymagają od wszystkich odbiorców ochrony wszelkich danych osobowych przetwarzanych przez nich z EOG lub Wielkiej Brytanii zgodnie z przepisami i regulacjami dotyczącymi ochrony danych obowiązującymi w EOG lub Wielkiej Brytanii. Nasze standardowe warunki umowne są dostępne na żądanie. Posiadamy podobne odpowiednie zabezpieczenia u naszych zewnętrznych dostawców usług i partnerów, których szczegóły są dostępne na żądanie.

8. JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY INFORMACJE O UŻYTKOWNIKU?
Krótki opis: Będziemy przechowywać Twoje dane tak długo, jak będzie to konieczne do osiągnięcia celów określonych w niniejszej informacji o ochronie prywatności, chyba że prawo stanowi inaczej.

Dbamy o to, aby dane osobowe użytkownika były przechowywane tylko tak długo, jak jest to konieczne do osiągnięcia celów określonych w niniejszej polityce prywatności. Zasadniczo okres ten nie przekracza 90 dni.

Uzasadniona potrzeba biznesowa: Jeśli nie mamy bieżącej uzasadnionej potrzeby biznesowej przetwarzania danych osobowych użytkownika, wykonamy jedną z następujących czynności:

    • .

    • Usunięcie lub depersonalizacja: Usuniemy lub zdepersonalizujemy dane osobowe użytkownika.

.

    • Bezpieczne przechowywanie: Jeśli usunięcie lub depersonalizacja nie są możliwe (na przykład, jeśli informacje są przechowywane w kopiach zapasowych lub archiwach), będziemy bezpiecznie przechowywać Twoje dane osobowe i odizolujemy je od dalszego przetwarzania, dopóki usunięcie nie będzie możliwe.

.

9. Czy zbieramy informacje od osób innych niż osoby prywatne?

Podsumowanie: Nie zbieramy świadomie danych od dzieci poniżej 18 roku życia i nie sprzedajemy tych danych.

Przestrzegamy zasady, że gromadzenie danych osobowych od osób niepełnoletnich jest niedozwolone. Dlatego nie zbieramy danych od dzieci poniżej 18 roku życia i nie sprzedajemy tych danych.

Warunki korzystania: Korzystając z naszych usług, potwierdzasz, że masz co najmniej 18 lat lub jesteś rodzicem/opiekunem osoby niepełnoletniej, który wyraża zgodę na korzystanie przez osobę niepełnoletnią z naszych usług.

Jeśli dowiemy się, że zebraliśmy dane osobowe od użytkowników w wieku poniżej 18 lat, niezwłocznie podejmiemy kroki w celu dezaktywacji danego konta i usunięcia takich danych z naszych rejestrów.

Skontaktuj się z nami: Jeśli dowiesz się o jakichkolwiek danych, które zebraliśmy od dzieci poniżej 18 roku życia, skontaktuj się z nami natychmiast pod adresem info@twojkodrabatowy.pl.

10. Jakie są TWOJE PRAWA DO PRYWATNOŚCI?
Prawa: W zależności od miejsca zamieszkania użytkownikowi mogą przysługiwać rozszerzone prawa związane z przetwarzaniem jego danych osobowych.

Prawa w niektórych regionach
W niektórych regionach, takich jak Europejski Obszar Gospodarczy (EOG), Wielka Brytania i Szwajcaria, użytkownikowi przysługują następujące prawa:

    .

  1. Żądanie dostępu do swoich danych osobowych i ich kopii: użytkownik może zażądać dostępu do swoich danych osobowych i ich kopii.
  2. Prawo do sprostowania i usunięcia danych: użytkownik może zażądać sprostowania lub usunięcia swoich danych.
  3. Ograniczenie przetwarzania: użytkownik może zażądać ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych.
  4. Przenoszenie danych: w stosownych przypadkach użytkownik może zażądać przeniesienia swoich danych.
  5. Prawo do sprzeciwu wobec zautomatyzowanego podejmowania i przetwarzania decyzji: użytkownik może sprzeciwić się przetwarzaniu jego danych.

Złożenie skargi
Jeśli użytkownik znajduje się w EOG lub Wielkiej Brytanii i uważa, że przetwarzamy jego dane osobowe niezgodnie z prawem, ma prawo złożyć skargę do odpowiedniego organu ochrony danych. W Szwajcarii można skontaktować się z Federalnym Komisarzem ds. Ochrony Danych i Informacji.

Odwołanie zgody
Jeśli przetwarzanie danych użytkownika jest uzależnione od jego zgody, użytkownik może ją wycofać w dowolnym momencie. Należy pamiętać, że wycofanie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania danych przed jej wycofaniem.

Rezygnacja z komunikacji marketingowej i reklamowej
Użytkownik może zrezygnować z naszej komunikacji marketingowej i promocyjnej, korzystając z linku rezygnacji w naszych wiadomościach e-mail lub kontaktując się z nami przy użyciu poniższych danych kontaktowych.

Cyfrowe pliki cookie i podobne technologie
Użytkownik może zmienić ustawienia przeglądarki, aby usunąć lub odrzucić pliki cookie, a także może zrezygnować z reklam opartych na zainteresowaniach. Więcej informacji można znaleźć w naszej Informacji o plikach cookie: https://twojkodrabatowy.pl/cookies/.

Kontakt z nami
W przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących prawa do prywatności, prosimy o kontakt pod adresem info@twojkodrabatowy.pl.

11. “NIEDOSTĘPNOŚĆ FUNKCJI ZARZĄDZANIA FUNKCJAMI”

Większość przeglądarek internetowych oraz niektóre mobilne systemy operacyjne i aplikacje mobilne posiadają funkcję “Do-Not-Track” (“DNT”). Funkcja ta pozwala użytkownikom na wyrażenie swoich preferencji dotyczących prywatności, tak aby dane dotyczące ich działań związanych z przeglądaniem stron internetowych nie były śledzone. Obecnie nie ma wspólnego standardu technologicznego dla rozpoznawania i wdrażania sygnałów DNT, a my nie dostosowaliśmy naszych systemów do reagowania na takie sygnały DNT.

Jeśli w przyszłości zostanie przyjęty standard śledzenia online, zaktualizujemy nasze praktyki i poinformujemy o tym użytkownika w nowej wersji niniejszej informacji o ochronie prywatności.

12. KIEDY BĘDZIEMY AKTUALIZOWAĆ NINIEJSZĄ INFORMACJĘ?
W skrócie: Tak, będziemy regularnie aktualizować niniejszą informację, aby zachować zgodność z odpowiednimi przepisami.

Od czasu do czasu będziemy aktualizować niniejszą informację o ochronie prywatności. Aktualizacje będą publikowane z datą “Aktualizacja” i będą obowiązywać natychmiast. Zachęcamy do częstego przeglądania niniejszej informacji, aby dowiedzieć się, w jaki sposób chronimy dane użytkownika.

13. W JAKI SPOSÓB MOŻNA SKONTAKOWAĆ SIĘ Z NAMI W SPRAWIE NINIEJSZEGO OŚWIADCZENIA?

W przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących niniejszego powiadomienia, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres info@twojkodrabatowy.pl.

14. W JAKI SPOSÓB MOŻESZ SPRAWDZIĆ, ZMIENIĆ LUB USUNĄĆ DANE, KTÓRE OTRZYMAŁEŚ OD NAS?

Zgodnie z przepisami obowiązującymi w danym kraju, użytkownik może mieć prawo do żądania dostępu, zmiany lub usunięcia danych osobowych, które gromadzimy na jego temat. Aby zażądać wglądu, aktualizacji lub usunięcia swoich danych osobowych, należy wypełnić i przesłać wniosek o dostęp do danych.